کفش ایمنی ریما محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما با استاندارد ملی ایران و تاییده وزارت کار محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما با استاندارد ملی ایران و تاییده وزارت کار محصولی از کفش ارک تبریز

مدیریت کفش ارک فعالیت خود را از سال 1356 با دریافت نمایندگی از شرکت کفش ملی در عرصه فروش و توزیع انواع کفش آغاز کرد و پس از کسب تجارب در این عرصه شروع به تولید کفش های دستی و سنتی نمود.

در سال 1380 با یاری ایزد منان و پشتکار روز افزون،گروه تولیدی صنعتی کفش ارک را بنیان نهاد شد.اینک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ،ماشین آلات پیشرفته صنعت کفش و متخصصین این امر محوریت تولید خود را در زمینه کفشهای ایمنی تخصصی ، کفش پرسنلی،پوتین های نظامی و کوهنوردی قرار داده است و همواره سعی بر این داشته تا محصولاتی با پشتوانه ای از طرح و اندیشه ای نو و کیفیتی در حد استانداردهای ملی و بین المللی تولید نماید.

از تمایزات کفش ارک بهره گیری از مواد اولیه مرغوب ،مشاوران زبده حوزه چرم و کفش،ارگونومی و زیبا شناسی برای ارتقای زیبایی و کیفیت محصول میباشد تا با نگاهی نو و با اتکا به سابقه ای درخشان جایگاه کفش ایرانی را بهبود یابد

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

تلفن کارخانه: 04134212109

فاکس کارخانه: 04134212108

مسول فروش:09143038994

سایت: www.arkshoe.com 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.