کفش ایمنی ریما محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما با استاندارد ملی ایران و تاییده وزارت کار محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما با استاندارد ملی ایران و تاییده وزارت کار محصولی از کفش ارک تبریز

مدیریت کفش ارک فعالیت خود را از سال 1356 با دریافت نمایندگی از شرکت کفش ملی در عرصه فروش و توزیع انواع کفش آغاز کرد و پس از کسب تجارب در این عرصه شروع به تولید کفش های دستی و سنتی نمود.

در سال 1380 با یاری ایزد منان و پشتکار روز افزون،گروه تولیدی صنعتی کفش ارک را بنیان نهاد شد.اینک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ،ماشین آلات پیشرفته صنعت کفش و متخصصین این امر محوریت تولید خود را در زمینه کفشهای ایمنی تخصصی ، کفش پرسنلی،پوتین های نظامی و کوهنوردی قرار داده است و همواره سعی بر این داشته تا محصولاتی با پشتوانه ای از طرح و اندیشه ای نو و کیفیتی در حد استانداردهای ملی و بین المللی تولید نماید.

از تمایزات کفش ارک بهره گیری از مواد اولیه مرغوب ،مشاوران زبده حوزه چرم و کفش،ارگونومی و زیبا شناسی برای ارتقای زیبایی و کیفیت محصول میباشد تا با نگاهی نو و با اتکا به سابقه ای درخشان جایگاه کفش ایرانی را بهبود یابد

  • ۰
  • ۰

بزرگترین پای ثبت شده جهان در سال 2016

بزرگترین پای ثبت شده در سال 2016 متعلق به آقای جیسون اورلاندو رودریگرز هرناندرز میباشد (Jeison Orlando Rodriguez Hernandez) که او در ونزویلا زندگی میکند.

پای راست او  40.1 سانتی متر معادل 1ft 3.79in میباشد و پای چپ او 39.6 سانتی متر معادل 1ft 3.59 in است که توسط گینس به  ثبت رسیده است.

 
سایز پای او در اندازه گیری امریکایی 26 است و در اندازه گیری اروپایی حدود 68 میباشد.
این شخص در سن نه سالگی متوجه غیر طبیعی بود سایز پای خود به نسبت هم سنان خود شده است.
 
قبل از جیسون آقای سلطان کوسن از ترکیه  (Sultan Kosen) به عنوان رکورد دار بزرگترین دست و پا و قد جهان را در سال 2011  کسب کرده بود که در نهایت در سال 2016 آقای جیسون  رکورد او را از او گرفت.
تصویر بالا عکس آقای سلطان کوسن میباشد.
 
 
اینک که جیسون رکورد دار بزرگترین پای جهان میباشد کفشهای خود را از آلمان به صورت سفارشی خرید میکند و نسبت به پای ایشان شرکت آلمانی کفش تولید میکند.
 
 
در 14 سالگی که دیگر پای او بسیار بزرگ شده بود و در بازار کفشی برای او نبود بالاجبار کفش هایی از جنس تناب مخصوص برای او میدوختند تا پا برهنه نماند .تولید این کفشها 2 هفته به طول می انجامید که در این مدت جیسون پا برهنه میماند.
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • حامد قصاب زاده

کفش ارک

کفش ایمنی تبریز

کفش کوهنوردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی