کفش ایمنی ریما محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما با استاندارد ملی ایران و تاییده وزارت کار محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما محصولی از کفش ارک تبریز

کفش ایمنی ریما با استاندارد ملی ایران و تاییده وزارت کار محصولی از کفش ارک تبریز

مدیریت کفش ارک فعالیت خود را از سال 1356 با دریافت نمایندگی از شرکت کفش ملی در عرصه فروش و توزیع انواع کفش آغاز کرد و پس از کسب تجارب در این عرصه شروع به تولید کفش های دستی و سنتی نمود.

در سال 1380 با یاری ایزد منان و پشتکار روز افزون،گروه تولیدی صنعتی کفش ارک را بنیان نهاد شد.اینک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ،ماشین آلات پیشرفته صنعت کفش و متخصصین این امر محوریت تولید خود را در زمینه کفشهای ایمنی تخصصی ، کفش پرسنلی،پوتین های نظامی و کوهنوردی قرار داده است و همواره سعی بر این داشته تا محصولاتی با پشتوانه ای از طرح و اندیشه ای نو و کیفیتی در حد استانداردهای ملی و بین المللی تولید نماید.

از تمایزات کفش ارک بهره گیری از مواد اولیه مرغوب ،مشاوران زبده حوزه چرم و کفش،ارگونومی و زیبا شناسی برای ارتقای زیبایی و کیفیت محصول میباشد تا با نگاهی نو و با اتکا به سابقه ای درخشان جایگاه کفش ایرانی را بهبود یابد

  • ۰
  • ۰

کفش تبریز

کفش تبریز

 

شهرتبریز باقدمت بیش از 3هزار ساله یکی از مهدهای هنر وصننعت ایران زمین بوده و همواره صنعتگران آن موجب مباهات این سرزمین کهن بوده است .دراین میان صنعت کفش تبریز بخصوص کفشهای چرم دستدوز آن که کلا از چرم طبیعی ساخته میشود ودارای هنر خاصی میباشد شهره جهانی پیدا کرده .

تبریز با تولید سالانه ۹۰میلیون جفت کفش ۶۰ درصد تولید ایران را به خود اختصاص داده و ۸۰ درصد کفشهای چرم دستدوز کشور عزیزمان در دست هنرمندان چیره دست تبریز میباشد.لذا باتوجه به اهمیت اقتصادی و هنری این صنعت کهن ؛اتحادیه کفاشان تبریز برای اولین بار در جهت کنترل و ارتقای کیفیت کفش تبریز و شناساندن برندهای برتر و مرغوب به گردشگران داخلی وتوریستهای خارجی اقدام به تشکیل کمیته گردشگری نموده است تا به صورت تخصصی و با بهره گیری از متخصصان این صنعت بتواند جایگاه کفش تبریز را بخوبی تثبیت نموده و خریداران را به نحو مطلوب راهنمایی نماید.همچنین در این راستا در شهر تبریز با همت مردم و تولیدکنندگان تصمیم بر این شده تا در فروشگاهها فقط کفش ایرانی بفروش برسد.

ویژگی کفشهای دست دوز تبریز:

کفش دست دوز چرم تبریزاز نوعی چرم طبیعی که اصطلاحا چرم سنگین گویند ؛تولید میشود که از پوست حیواناتی مانند گاو ؛گاومیش وگوساله بوجود می آید که بهترین نوع جهت استفاده های معمول میباشد ودارای بیشترین مقاومت و زیباترین رخ در میان دیگر انواع است . این نوع چرم به علت استحکام و مقاومت بالا به مصرف در زیره و رویه کفش و ساخت کیفهای دستی میرسد این نوع چرمها که ذاتا دارای منفذهای تنفسی بوده و کاملا طبیعی میباشند طبی ترین کفشها محسوب شده وطراحی خاص فالبهای این کفشها مزیت آنها را دو چندان میکند.

هنگام خرید کفش به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم:

کفش مناسب از اهمیت زیادی برخوردار هست

 

در انتخاب کفش دقت داشته باشید که حداکثر ارتفاع پاشنه آن 3سانتباشد.همچنین از خرید کفش بدون پاشنه و تخت صاف خودداری نمایید.در صورتی که کفش بدون پاشنه خریداری میکنید حتما باید ضخامت قسمت عقب(پاشنه) بیشتر از پنجه باشد.البته فقط در کفشهای دستدوز 

 

بهترین زمان برای خریدکفش عصر میباشد،چون پا در این زمان بزرگتر است.

 

حتما درهر سنی هستید قبل از خرید آن را امتحان کنید و اگر اندازه پای چپ و راست شما یکی نیست کفش را به اندازه پای بزرگتر خریده و داخل کفش پای کوچکتر یک کفی نازک بگذارید.

 

زمانی که کفش میپوشید باید جلو بلندترین انگشت شما 1سانت فضای خالی باشد.

 

پنجه کفش حتما باید به اندازه پنجه پایتان باشد،بنابراین از خرید کفش های نوک تیز با پنجه تنگ خودداری نمایید. و حد المکان کمتر استفاد شود.

 

از خریدن کفش تنگ بدین منظور که (جا باز خواهد کرد!!!)وکفش بزرگتر از پای خود(بگونه ای که پا در آن سربخورد و پاشنه هنگام راه رفتن بیرون آید)خودداری کنید.

در خاتمه اتحادیه کفاشان تبریز ضمن دعوت از هموطنان عزیز جهت دیدن زیبایی های شهر تبریز ؛به اطلاع میرساند اکیپ های تخصصی گردشگری اتحادیه درایام نوروز96وفصل تابستان در محدوده بازار کفاشان تبریز مستقر بوده وآماده راهنمایی مسافران عزیز خواهد بود.

نویسنده حاج حسین منافی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی